Klacht VW Pon Financial Services: Ontrechte A codering

RS

Allereerst is dit een uiterst slechte organisatie. En om over de klanteservice nog maar niet te spreken. Belachelijk!!

Vorige week een nieuwe hypotheek aanvraag gedaan die werd afgekeurd door de bank vanwege een bkr registratie waar wij niet van op de hoogte waren. Contact opgenomen met de klantenservice die gaf aan dat er nog een 1 euro open stond waardoor het dossier lopend is gebleven. Nooit telefoon of brieven hier van vernomen dat er nog 1 euro open stond. Naar veel heen en weer gebel blijkt volgens de VW Pon Financial Services dat er een incasso is geweest op een termijn. En dat er daardoor een BKR codering is gedaan ook dit verhaal klopt weederom niet want er is altijd aangegeven dat er pas naar 3 maanden een BKR registratie mag gedaan worden. Nu geeft hun klantenservice aan naar 40 dagen. Dit is ontrechte informatie verschaffen er klopt niks van. In augustus 2018 is ons contract verlopen en hebben we ook de laatste slottermijn betaald. Er had dus sowieso al een H melding achter onze BKR registratie moeten staan in augustus 2018. Want in mei 2018 is de codering gedaan en in augustus 2018 was alles al betaald. Kortom een uiterst slechte organisatie met klantenservice mederwerkers die liegen en je van het kastje naar de muur sturen. En doorgeven dat je niet meer zovaak bellen want we zijn het aan het regelen. Vervolgens contact opgenomen met de BKR blijkt dat ze helemaal nog geen wijziging hebben doorgegeven! terwijl de klantenservice wel doorgeeft dat ze het hebben doorgegeven.

Ik wil dat dit opgelost wordt en dat jullie je klanten helpen met deze problemen en niet liegen en bedriegen. En iedere keer aangeven dat je wordt terug gebeld binnen een uur om te overleggen en dit niet waar maken. neem aan dat jullie gewoon alle noties van de voorgaande gesprekken noteren?

Groeten,

Dat de codering weg gehaald wordt!!

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?