Opgelost door VW Pon Financial Services: Private lease contract wordt niet nagekomen

content Opgelost
Kris

3 jaar geleden ben ik een Polo via VWPFS gaan lease dmv een private lease. Bij levering van de Polo netjes contract ondertekent, echter nu 3 jaar later blijkt dat er een ander bedrag op het contract staat dan dat er 3 jaar is gefactureerd.

Dit aangegeven bij VWPFS, echter word het afgewimpeld met het excuus dat er er een lichtpakket op de auto zit waar ik nooit voor heb gekozen. Na een aantal mail wisselingen wordt er helaas niet meer gereageerd op de mails.

Het is jammer dat Pon geen waarde hecht aan contracten wat is ondertekent door beide partijen. Mijn volgende auto word geen VAG auto, dat is zeker.

Dat het teveel betaalde geld verrekend wordt met de laatste twee maanden.

VW Pon Financial Services
    Geachte heer Mandemaker,

Gistermiddag heeft een collega contact met u opgenomen. Bent u tevreden over het contact en de geboden oplossing?

Volkswagen Pon Financial Services

Nathalie
    Medeweker Klachtenservice
    Beste Nathalie,

Het is opgelost, helaas heeft het wel voet in de aarde moeten hebben om tot deze oplossing te komen.

Hierdoor zijn jullie mij als klant kwijt.

Groet,

Kris

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?