Klacht Vw pon: Het vervangen van defecte pompverstuivers, na een email geen antwoord!

Anoniem

Na het vervangen van twee van de vier pompverstuivers (in coulance) was de vraag aan Pon
of het niet mogelijk was om de resterende twee ook te vervangen om reden dat de auto abrupt stopt met als gevolg dat ik zoals de laatste keer in een zeer verkeersgevaarlijke situatie terechtkwam.
Na een email verzonden te hebben aan info@volkswagen.nl heb ik na een bevestiging van ontvangt nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
Nu de vakantietijd nadert zou ik graag een oplossing voor dit probleem hebben daar als dit weer gebeurd het dan gebeurd ver van de dealer die dit probleem tweemaal perfect heeft opgelost.Het zou de onzekerheid mijnerzijds omtrent de auto in hoge mate wegnemen en het zal een behoorlijke kostenbesparing kunnen zijn om het hier bijvoorbaat te verhelpen.
Indien het over de grens gebeurd zijn er kosten van vervangende auto e.d. aan verbonden en ook het vinden van een dealer in dit geval(Zweden) kan voor de nodige problemen zorgen!

Graag het vervangen van de twee nog niet vervangen pompverstuivers het liefst zo snel als mogelijk is, dit alles uiteraard in overleg met m'n dealer en voor de vakantie als het mogelijk is!

Wij vinden dat Vw pon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?