Klacht Vw pon: noit meer VW

joeym6

Ik heb een geimporteerde golf B VARIANT 118 KW A7 148 13 met 160PK
kenteken JZ-183-D en chassinumer is wvwzzz1kz9m299032
Nu wil ik er zelf remblockken op zetten want deze zijn aan vervaging toe, ik heb op internet gekeeken en kwam 3 types tegen alle 3 met een verschilende afmeetigen, een daar van zat een verschil van maar liefst 1cm in.
nu heb ik vershillende dealers van VW gebeld en geen enkele wil mij het corecte type adviseren, ze geeven allemaal aan dat ik via hun moet bestellen.
ik moet helemaal niks en al zeeker niet als ik al via internet BOCH voor remblokken kan krijgen voor 25 euro, bij de dealer kosten ze 120 euro, dat is nog wel een groot vershil, en dan heb ik het niet over een prijs inc montage, dit kan ik zelf doen.
warom zo moielijk???? vorige week no het zelfed gehad met BMW van mijn schoonbroer en ik kreeg veriendeloijk het type nummer van de dealer
kan iemand me vertellen hoe ik aan het type nummer kan komen?
en dit was ook de eerste keer maar ook de laatste keer dat een VW in mijn gezin komt.
MVG, Joey

graag het type nummer van voor en achter remblokken toe stuuren

Wij vinden dat Vw pon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

joeym6
Uiteindelijke oplossing total geen reactive, ik heb het zelf opgelost via andere bronen