Klacht VWdaken: Lekkage bij de lichtkoepel van een platdak.

Klachtnummer
# 404152
Gebruiker
rdams
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In november 2015 is mijn platdak vernieuwd inclusief isolatie en lichtkoepel.
Op 3 oktober 2019 is een lekkage begonnen bij de lichtkoepel.
Deze klacht is telefonisch gemeld bij het bedrijf op 4 oktober. Het antwoord was dat de lekkage onder garantie gerepareerd zou worden.

Hierna is er tot 22 november 18 keer telefonisch contact geweest van mijn kant. (aantoonbaar met belhistorie).
In de tussentijd is er 2 keer iemand komen kijken, zonder een reparatie uit te voeren.
mijn contactpersoon bij VWdaken is Pieter van Wijk.

Nu op 25 november is de lekkage nog niet verholpen.

Gewenste oplossing

De lekkage repareren.

1 reactie

  1. Auteur
    VWdaken
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In navolging van hetgeen hierboven is geschreven, het volgende
    a. VW Daken heeft dit dak niet gemaakt en heeft in deze geen verantwoordelijkheid ten aanzien van
    waterdichtheid garantie.
    b. Wel hebben wij 2 keer de situatie beoordeeld (kleine reparaties uitgevoerd) zonder hiervoor kosten
    door te belasten aan de familie Dams

    Wij verwachten van de familie Dams dat zij een opdrachtbevestiging of wel een offerte of wel een factuur van VW Daken toevoegt aan de bijlages welke zij op dit forum openbaar hebben gesteld.

    Wij beschouwen deze zaak, zeker na het ontvangen van dit bericht als afgedaan.

    Met vriendelijke groet,

    Pieter van Wijk

    06-57612750

    Ik ben voor een ieder bereikbaar voor eventuele toelichting

Ook een klacht indienen over VWdaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen