Klacht W&A loodgieterstechnieken: Ontstopping niet 100 % verholpen en er lekt water bij de leidingen en moeten weer betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 548167
Gebruiker
Gebruiker1627645620
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ontstopping niet 100% verholpen. Water gaat nog te langzaam weg. En tijdens de demonteren/monteren van de onder leidingen lekt er water. Geen goeie service. En willen niet komen om het te verhelpen zonder daarboven op weer kosten te verrekenen. Het is net 2 dagen geleden gebeurt en willen geen garantie geven. Daarbij betalen we 200 euro ervoor. We willen dat het goed verholpen wordt tot dat we hebben betaald.

Gewenste oplossing

Het bedrijf moet gewoon komen om de lekkage te verhelpen en de ontstopping volledig te verhelpen zonder dat we weer kosten moeten betalen. Service moeten ze bieden en garantie. Voordat we die 200 euro betalen
Geboden oplossing
Zo’n reactie zegt al hoe klantonvriendelijk dit bedrijf is. Vindt u het normaal om zo over en tegen uw klanten te praten. Zeggen dat ze besodemieterd zijn en dreigen met incasso en 100% voorkomen. En dan nog zeggen dat service hoog in het vaandel hebben. Is dat de goede service die u biedt. Het is hartstikke normaal dat we een ontstopping hebben. Een riool zou niet binnen 2 dagen weer verstoppen indien het goed is verholpen en een lekkage hoort daar helemaal niet bij. En dan nog prijsgeven hoe jullie te werk gaan. Het is toch jullie expertise en vakman om dit soort problemen te verhelpen. En dan nog beweren dat we misbruik maken van het riool. Jullie maken zelf misbruik van ouderen mensen op zo manier af te handelen. Ons grootste fout is dus dat we dit bedrijf hebben ingeschakeld. We zullen die factuur betalen en nooit dit bedrijf meer inschakelen. Weggegooid geld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    W&A loodgieterstechnieken
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Graag reageren wij even op deze klacht.
    Als reden dat steeds meer mensen wanneer ze hard schreeuwen denken dat ze niet hoeven te betalen. MIS!
    Deze mensen een asiatisch gezin, denkt dat het riool ook een vuilnis bak is. Het hele riool zit/zat vol met rijst. Onze monteur heeft geveerd met een riool ontstopmachine. En daarna leeggezogen met de waterzuiger. En weer geveerd met de riool ontstopmachine en weer gezogen met met de waterzuiger. Toen hij weg ging kon het riool de waterstraal van de kraan voor zuigen. Het mooie is ook dat na 3 dagen als het factuur wordt gemaild dat het opeens lekt in het kastje. Wij zijn een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft, maar er is geen sprake van garantie op een verstopping. De gebruikers maken geen gebruik van het riool maar, misbruik. Wij hebben een zeer nette factuur van iets minder dan 200,- gestuurd. En wij blijven daar bij, bij geen betaling volgt een incasso. Bij geen reactie gaan wij het 100procent laten voorkomen. Zijn ze helemaal besodemieterd. Gr Willem van Boekel - directeur W&A Loodgieterstechnieken
  2. Auteur
    W&A loodgieterstechnieken
    Datum
    Ik zal er voor de laatste keer iets over zeggen. Mevrouw belt begint gelijk te schreeuwen tegen onze dame van kantoor. Over dat ze niet gaat betalen en garantie.
    Normaal komen we weer langs, doen nog een keer de werkzaamheden uitvoeren. En maken dan in overleg een coulance factuur.
    Maar de sfeer gecreerd door mevrouw was dermate slecht dat het niet zo ver is gekomen.
    Nogmaals op verstoppingen zit geen garantie. Als wij de constructie van het riool hebben mogen maken dan is er uiteraard een stuk garantie. In dit geval een gedateerd oud riool, en het stuk misbruik. Gaan wij en alle andere loodgietersbedrijven geen garantie geven.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over W&A loodgieterstechnieken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen