Opgelost door Waardevolle Mening: Oplichters beschuldigen mij van fraude

content Opgelost
R Groos

OPLICHTERS!!!

Ik heb enige tijd enquetes voor Waardevolle Mening ingevuld. Opeens kreeg ik geen nieuwe enquetes meer en wilde ik mijn beloningen in bonnen laten uitbetalen. Dit lukte niet en ik moest contact opnemen met de klantenservice.

Vervolgens krijg ik dit als reactie:
elaas is de nauwkeurigheid en opmerkzaamheid van uw accountactiviteit gemarkeerd en na controle van uw account zijn we gedwongen uw account op te schorten.
Als lid van ons programma mag u maar één account hebben, geeft u nauwkeurige profielinformatie en antwoorden op enquêtes. U dient ook bedachtzaam en attent te zijn in het reageren op onze enquêtes. Wanneer we ons zorgen maken over een van deze programmaregels, zijn we verplicht stappen te ondernemen om accounts te onderzoeken en helaas op te schorten.

Ik heb maar een account en alle vragenlijsten en profielinformatie eerlijk en zorgvuldig ingevuld. Meer uitleg dan bovenstaande, bevoordeeld wat ik dan zogenaamd verkeerd heb gedaan, krijg ik niet.

Wees dus gewaarschuwd voor deze oplichters. Ze laten je vragenlijsten invullen en beschuldigen je dan van fraude zodat ze niet hoeven uit te betalen. Makkelijk verdiend toch?

Ik wil dat ze mijn beloning uitbetalen en stoppen mensen op te lichten.

Waardevolle Mening
    Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.

We zullen de kwestie van dit panellid verder onderzoeken en een tweede review van het account uitvoeren. We zullen over de oplossing van deze kwestie direct contact opnemen met het panellid via het bij ons geregistreerde email adres.

Hartelijk bedankt.

R Groos
Mijn account is opengesteld en ik heb de beloning inmiddels uit laten betalen in bonnen. Wel jammer dat daar zoveel moeite voor nodig is en dat je eerst onterecht voor fraudeur wordt bestempeld.

Ook een klacht indienen over Waardevolle Mening?