Klacht wagenborg veerdiensten: Geen goede regels tegen Corona

Klachtnummer
# 456021
Gebruiker
Elise
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag aangekomen op Schiermonnikoog vanaf Lauwersoog om 16.30.
Ik ging als 1 vd laatsten de boot af.
Er kwam een man langsgestormd met veger en blik waarmee hij de lege banken grondig bewerkte. Ook bij mij in de buurt. Stof. Vloog om mijn oren.
Deze man kwam op 50 m afstand van mij met zijn shirtje waarop 1,5m afstand stond. Ik sprak hem aan.
Meneer u komt te dicht bij mij. Hij bromde wat onverstaanbaar, keek me heel vuil aan en ging gewoon verder.
Hier klaag ik over. De man had donker kort haar en een bril.
Verder heeft het me verbaasd dat er geen desinfectans voor de handen bij de ingang stond..
Graag reactie op deze klacht

Ellen van Ruitenburg

De oplossing

Personeel goed instrueren en deze klantonvriendelijkheid man ontslaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat wagenborg veerdiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over wagenborg veerdiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen