Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: afschrijving 2 proefpakketten onterecht

Sigrid

Goedemiddag,
Ik heb via facebook een proefpakket cafe slim, pure groene koffiebonenextract (van Waistwatchers, postbus 169 6960BD Wijk bij Duurstede) voor 6,95 aangevraagd, daarnaast ook proefpakket van Mango Slim a 6,95 en nu krijg ik nogmaals een zending alle 2 de producten en wordt er via automatische incasso 2x 24,95 van mijn rekening afgeschreven! Ik heb hier nooit toezegging voor gegeven!!

Ik verwacht het geld binnenkort terug te krijgen op mijn rekening en dat dit niet meer voorkomt. Ik heb immers nergens aangegeven een abonnement te willen voor deze 2 pakketten. Daarnaast wil ik per direct uit het klantenbestand worden gehaald en niets meer van u producten te ontvangen.

Ik verwacht dat het geld terug wordt gestort aangezien ik nergens heb aangegeven abbonnee te willen zijn of toestemming heb gegeven voor deze incasso.
Ik wens per direct uit het klantenbestand te worden gehaald en geen producten meer te willen ontvangen.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Geachte mevrouw,In de ontvangen mail staat aangegeven hoe u het geld retour kan ontvangen en hoe de pakketten gratis retour kunnen worden gezonden. Tevens bent u uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?