Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: afzien van pakket

rosalie

Goedemiddag,

MIjn moeder en ik hadden allebei een proefpakket besteld ,
Maar nu word er geld van mijn rekening afgeschreven voor een maandpakket,
Wij wilde alleen een proefpakket . Wij kunnen nergens jullie email vinden of telefoonnr.
En we hebben zelfs geen bevestigingsmail gekregen.
Niet echt netjes vind u niet.
Ik heb bij deze het geld teruggevorderd .
Zodra wij weer een pakket ontvangen sturen wij het direct terug .

MVG Ilse

geen geld meer afschrijven en in het vervolg een contact email of telefoonnr toevoegen,
Dit is absoluut niet klantvriendelijk.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Beste,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wij hebben tevens vernomen dat u een bedrag hebt terug laten boeken. Wij verwachten dan ook dat u de levering van CaféSlim retour stuurt naar: Pure Products
    Postbus 169
    3960 BD Wijk bij Duurstede
    (Let op: verzendkosten a €2,50 per pakket zijn voor eigen rekening)Graag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice CaféSlim
    0900-1110333 (€0,80 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten)pureproducts.jpg
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    PS: Uw moeder is logischerwijs niet uitgeschreven aangezien u haar gegevens niet gelijk meegestuurd heeft.

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?