Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: afzien van pakket

Klachtnummer
# 80034
Gebruiker
rosalie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

MIjn moeder en ik hadden allebei een proefpakket besteld ,
Maar nu word er geld van mijn rekening afgeschreven voor een maandpakket,
Wij wilde alleen een proefpakket . Wij kunnen nergens jullie email vinden of telefoonnr.
En we hebben zelfs geen bevestigingsmail gekregen.
Niet echt netjes vind u niet.
Ik heb bij deze het geld teruggevorderd .
Zodra wij weer een pakket ontvangen sturen wij het direct terug .

MVG Ilse

De oplossing

geen geld meer afschrijven en in het vervolg een contact email of telefoonnr toevoegen,
Dit is absoluut niet klantvriendelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    Beste,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wij hebben tevens vernomen dat u een bedrag hebt terug laten boeken. Wij verwachten dan ook dat u de levering van CaféSlim retour stuurt naar: Pure Products
    Postbus 169
    3960 BD Wijk bij Duurstede
    (Let op: verzendkosten a €2,50 per pakket zijn voor eigen rekening)Graag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice CaféSlim
    0900-1110333 (€0,80 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten)pureproducts.jpg
  2. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    PS: Uw moeder is logischerwijs niet uitgeschreven aangezien u haar gegevens niet gelijk meegestuurd heeft.

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen