Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Cafe Slim

Klachtnummer
# 77195
Gebruiker
melanie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is 24,95 afegschreven van cafe slim. Dit is voor
Een maand abonnement. Ik heb hier niet om gevraagd!
Ik wil de pakketjes niet meer ontvangen & mijn geld terug!

De oplossing

Dat het abonoment stopt en ik mijn geld terug gestorfd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    Beste Melanie,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wij hebben tevens vernomen dat u een bedrag hebt terug laten boeken. Wij verwachten dan ook dat u de levering van CaféSlim retour stuurt naar: Pure Products
    Postbus 169
    3960 BD Wijk bij DuurstedeGraag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice CaféSlim
    0900-1110333 (€0,80 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten)
  2. Auteur
    melanie
    Datum
    Geachte,Ik heb geen bedrag terug gekregen.Het pakketje is op de post voor Retour.Ik hoop op gepaste oplossing
  3. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    Beste mevrouw van Erp,U kunt de bedragen eigenhandig bij uw bank storneren, de pakketjes zijn inderdaad onlangs bij ons binnengekomen.Met vriendelijke groet,Klantenservice

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?