Opgelost door Waistwatchers.nl [Opgeheven]: ongewenste toezending van producten na proefpakket en incasso

miranda_broens

Mijn klacht staat al eerder verwoord op deze pagina: niet gewenste toezending van producten en automatische incasso zonder mijn toestemming nadat ik een proefpakket heb aangevraagd. Ik heb ook de producten teruggestuurd, een mail gestuurd met het dringende verzoek de toezendingen en incasso's te stoppen en de incasso via de bank laten terugdraaien.
Hopelijk is hiermee deze zaak opgelost. Ik heb geen behoefte aan deze producten en heb deze zeker niet aangevraagd en al helemaal geen toestemming gegeven voor automatische incasso's.

stopzetten van zendingen van producten en stopzetten incasso's.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Geachte mevrouw,U bent uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Het geld voor de maandpakketten heeft u reeds retour ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    Prima opgelost. Bedankt!

miranda_broens

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?