Opgelost door Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Onterechte incasso's van WaistWatchers door Stichting Foundation Docdata van Cromo B.V

Chris64

Ik heb kortgeleden een vrijblijvend proefpakketje van WaistWatchers aangevraagd, tegen verzendkosten. Bij dit besteltraject, werden mij nog andere proefpakketjes aangeboden, dus heb ik die mee besteld. Later bleek dat ik voor 1 doosje, 3 keer de verzendkosten moest betalen. Bijna 21,00 euro. Dat vond ik al heel brutaal, maar ik heb het verder zo gelaten.
Heb nog in de verpakking gezocht naar een briefje, om e.v.t vervolgzendingen te weigeren. Die trof ik niet aan. Vrijblijvend dus!. Totdat ik gisteren mijn bankafschrift zag, ontdekte ik, dat er 3 bedragen van 24,90 waren afgeschreven,.Bijna 75,00, voor iets waar ik geen toestemming heb gegeven, en ook nooit heb ontvangen. Daar gaan we weer!. Ik heb onmiddellijk de bedragen gestorneerd, en een blokkade op hun rekening gezet.
Ik leef van een uitkering, dus kan ik mij geen maandelijks bedrag van 75,00 aan voedingssupplementen permitteren.
Dat dit een veel voorkomende klacht is, is mij nu wel duidelijk. Dit kan toch niet!.

Doordat ik de bedragen heb gestorneerd, en een blokkade op de rekening van de incassant heb gezet. Ben ik in principe al schadeloos gesteld.
Mocht het bedrijf hier niet mee eens zijn, dan wil ik een contract of overeenkomst zien, die zij denken te hebben.
In dat geval, neemt het bedrijf persoonlijk contact met mij op.
Hoor ik hier verder niets meer over, dan neem ik aan, dat dit op een misverstand berust en zal ik verder niets ondernemen.
Mocht het bedrijf hierover verdere stappen willen ondernemen, dan reken ik daarmee op dezelfde manier af, waarmee ik ook een ander bedrijf heb teruggeroepen.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Geachte mevrouw,U bent per 13-06-2014 uitgeschreven voor Cafe Slim, VitaBoost en DailyFit. Het geld van de maandpakketten heeft u retour ontvangen.Met vriendelijke groet,Klantenservice
    Onderling netjes afgehandeld.

Chris64

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?