Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Opzegging café slim en automatische incasso

Lucin

Proefpakket ontvangen voor 6,95 vervolgens is het niet gewenst omgezet in een maandelijkse incasso en verzending. Graag incasso annuleren en aangeven hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Klantnummer 55291054 lucinda

Ik wil de automatische incasso opzeggen en oplossing om reeds betaalde geld van afgelopen maanden terug ontvangen.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Beste mevrouw de Zwaan,Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd. Wanneer wij uw pakket retour hebben kunnen nemen kunt u de door u betaalde bedragen laten storneren bij uw bank. Het retourneren kan naar het onderstaand antwoordnummer:
    Beau-Lab
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamGraag willen wij benadrukken dat wanneer wij geen pakket retour hebben ontvangen, er een openstaand bedrag aan uw account gekoppeld is.Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en zien de retouren graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Danielle Tulp
    Klantenservice Beau-Lab

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?