Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: proefzakje

sj

Na eenmalig een proefzakje te hebben besteld van cafeslim capsules kreeg ik helaas daarna steeds ongevraagd nieuwe zakjes aangeleverd waar ze daarna ook ongevraagd in rekening brachten en van mijn rekening afhalen! Nadat ik het rekeningnummer had geblokkeerd ontvang ik nu nog steeds capsules! Het voelt bijna als stalking met rekeningen en capsules! Het zelfde geldt voor een kennis waar dit bij precies ook zo gebeurt! Graag willen wij geen rekeningen en capsules meer hoop dat dit in orde kan worden gemaakt.

S Hakvoort

Geen ongewenste capsules meer leveren en die vervolgens in rekening brengen!

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Geachte mevrouw,In de ontvangen mail staat aangegeven hoe u het geld retour kan ontvangen en hoe de pakketten gratis retour kunnen worden gezonden. Tevens bent u uitgeschreven voor verdere vervolgzendingen. Uw kennis zal ons zelf een mail moeten sturen om zich te laten uitschrijven, want wij hebben geen gegevens van hem/haar mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?