Opgelost door Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Slechte communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63147
Gebruiker
Antoinette
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Half mei heb ik een proefpakket besteld.
Vervolgens verdere verzenden mobiel afgezegd.uit zekerheid want het stond nergens in de folder.

Tweede zending geleverd in week 23.
Hierover 3 x gebeld. Men kan niks doen alleen andere zendingen stoppen. Deze moet ik betalen of anders mailen naar hoofdkantoor met bewijs van mobiel bellen. Zij hebben dat nergens staan dat ik gebeld heb?
3 x mail naar hoofdkantoor gestuurd. Mail komt terug in mijn box. Dus onbereikbaar.
Klantenservice zegt niks te kunnen doen.Weet niet hoe ik ze nu kan bereiken. Ik wil van die 2 e zending af. Buiten dat staat er op de zending een verkeerde gebruiksaanwijzing.
2 xdgs innemen i.p.v 1 x dgs. Fabrieksfoutje was de argumentatie.

Gewenste oplossing

Ik wil de tweede zending retourneren en helemaal geen zendingen meer hebben. En dat ze geen geld van de rekening halen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    Geachte mevrouw van der Meij,U bent per 16-06-2014 uitgeschreven voor Cafe Slim. Het geld van het maandpakket heeft u retour ontvangen.Met vriendelijke groet,Klantenservice
  2. Auteur
    Antoinette
    Datum
    Ik ga er mee akkoord

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen