Opgelost door Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Slechte communicatie

Antoinette

Half mei heb ik een proefpakket besteld.
Vervolgens verdere verzenden mobiel afgezegd.uit zekerheid want het stond nergens in de folder.

Tweede zending geleverd in week 23.
Hierover 3 x gebeld. Men kan niks doen alleen andere zendingen stoppen. Deze moet ik betalen of anders mailen naar hoofdkantoor met bewijs van mobiel bellen. Zij hebben dat nergens staan dat ik gebeld heb?
3 x mail naar hoofdkantoor gestuurd. Mail komt terug in mijn box. Dus onbereikbaar.
Klantenservice zegt niks te kunnen doen.Weet niet hoe ik ze nu kan bereiken. Ik wil van die 2 e zending af. Buiten dat staat er op de zending een verkeerde gebruiksaanwijzing.
2 xdgs innemen i.p.v 1 x dgs. Fabrieksfoutje was de argumentatie.

Ik wil de tweede zending retourneren en helemaal geen zendingen meer hebben. En dat ze geen geld van de rekening halen.

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Geachte mevrouw van der Meij,U bent per 16-06-2014 uitgeschreven voor Cafe Slim. Het geld van het maandpakket heeft u retour ontvangen.Met vriendelijke groet,Klantenservice
    Antoinette
    Ik ga er mee akkoord

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?