Klacht Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Stop zetten van slim cafe

Klachtnummer
# 68576
Gebruiker
Mell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hier bij wil ik mededelen dat ik geen maandelijkse abonnement kosten wil van slim cafe.
Ik wil het stop laten zetten, Want ik krijg niks binnen.

De oplossing

Gewenste oplossing is dat er niet meer elke maand het bedrag voor slim cafe word af geschreven . Wil het stop zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Datum
    Beste Melika,Bedankt voor uw e-mail. Uw abonnement is stop gezet, alleen is er inmiddels als een maandpakket naar u verzonden. Dit betekent dat uw moment van opzegging en de start van de betaling van het maandpakket elkaar hebben gekruist. U kunt het pakket retour sturen naar onderstaand adres waarna u het bedrag kan laten storneren.CaféSlim
    Antwoordnummer 46112
    1060 WB AmsterdamWij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.
    Met vriendelijke groet,Klantenservice

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen