Opgelost door Waistwatchers.nl [Opgeheven]: Terug incasso Cafe slim 1 juli

Beste waistwatchers,

Ten eerste heb ik geen klacht maar een vraag.
Ongeveer 3 weken geleden heb ik mijn pakketjes van Cafe slim naar jullie terug gestuurd.
Dit waren 2 pakketjes en ik heb daarna mijn bank opgebeld om het geld terug te incasseren. Dit kon echter maar voor 1 pakketje van €24,90 omdat de datum 1 juli 2014 te ver was om weer terug te incasseren. Omdat ik dit zonde vind van mijn geld zou ik U vriendelijk willen vragen om een toestemming te geven zodat ik het andere gedeelte van het geld terug kan krijgen. Dit heb ik met mijn bank besproken en die vertelde mijn dat ik daar een akkoord voor moest vragen bij jullie.
Is dit mogelijk en gaan jullie akkoord?

Met vriendelijke groeten,

M. van den Berg

Het bedrag van het Cafe slim pakketje ( €24,90 ) terug incasseren door een akkoord te krijgen van Waistwatchers

Wij vinden dat Waistwatchers.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

( Bestaat niet meer) Waistwatchers.nl
    Wij zijn bereid het geld naar u terug te storten. Zou u ons kunnen mailen op info@pureproducts.nl?
    M. van den Berg
    Ik heb jullie direct een mailtje gestuurd.
    Vanaf daar spreken we weer verder, dank u wel.

M. van den Berg

Ook een klacht indienen over Waistwatchers.nl [Opgeheven]?