Klacht Walderveenbad Loosdrecht: Niet tevreden over zwemschool

Klachtnummer
# 556989
Gebruiker
Marko.wendy.jaxon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onze zoon heeft voor z'n c diploma lessen 1 week langer moeten doen, onze zoon is ook onder water geduwd terwijl niemand het door had.
Er waren kinderen die slechter dan onze zoon en die andere kinderen konden na 5 dagen al afzwemmen maar onze zoon moest 10 dagen zwemmen.

Gewenste oplossing

Wij willen de c zwemles van onze zoon terug hebben voor de fout die ze gemaakt hebben om niet op te letten. En onze zoon aan het lijntje hebben gehouden met c les.

1 reactie

  1. Auteur
    Walderveenbad Loosdrecht
    Datum
    Beste Wendy,

    Tot onze verbazing hebben wij afgelopen week deze klacht binnen gekregen. Jullie zoon heeft in augustus 2021 zijn C diploma gehaald (afgezwommen 1e week augustus) en in die periode hebben wij geen klacht m.b.t. de zwemlessen van je ontvangen, vandaar onze verbazing. Wij hebben gisteren en vandaag geprobeerd telefonisch contact (2x voicemail ingesproken) met je op te nemen om samen van gedachten te wisselen over deze klacht. Mocht je deze week in de gelegenheid zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact met ons op te nemen?

    Dank je wel.

    Met vriendelijke groet,

    Zwemschool Loosdrecht Walderveenbad

Ook een klacht indienen over Walderveenbad Loosdrecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen