Klacht Walid Auto's: Vergoeding reparatiekosten

Jessiica

De Peugeot 307 die ik bij u gekocht heb, vertoonde na enkele dagen na aankoop meerdere defecten. Bij uitlezing van de auto is gebleken dat er van alles mis was, ondanks dat u mij mondeling heeft toegezegd dat het een goede auto zonder problemen was. Ik heb een hoop kosten moeten maken om de auto weer rijdbaar te krijgen en vind dat ik hier niet alleen voor op hoef te draaien. U bent als verkoper verplicht een goed product te leveren en u heeft ook meldingsplicht. Uw product vertoonde verschillende defecten en u heeft dit niet aan mij gemeld en de auto aan mij verkocht als goed product.

Ik wil dat u mij tegemoet komt in de kosten die ik moest maken om de pas gekochte auto te repareren. Ik wil van u de kosten van de defecte dynamo van 136,95 euro vergoed krijgen. De kosten van de overige reparaties van 275,00 euro neem ik voor mijn rekening.

Wij vinden dat Walid Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Walid Auto's?