Klacht Walletholder: Ik mag hem niet retour sturen terwijl dat wettelijk gezien wel mag.

Klachtnummer
# 385331
Gebruiker
AnneA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een telefoonhoesje bij hun besteld. Toen ik hem besteld had zag ik dat het de verkeerde was. Ik heb gevraagd of ze het konden annuleren. Ze zeiden dat ik een retour aan moest vragen als ik hem binnen had. Dat heb ik gedaan. Vervolgens kreeg ik het antwoord dat retourneren alleen mogelijk is bij defect, terwijl je volgens hun site en volgens de wet 14 dagen retourrecht hebt zonden opgaven van reden.

De oplossing

Ik wil graag het hoesje retour sturen en het volledig bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Walletholder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Walletholder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen