Klacht Walletholder: Misleidende reclame en slechte service

Alex

Recent twee telefooncases gekocht voor Samsung S10 +
In de advertentie word middels een filmje aangegeven dat de case uit een achterkant en uit een magnetiserend voorfrontje bestaat,tevens zijn er foto's geplaatst van samsung waarin duidelijk te zien is dat de case uit 2 delen zou moeten bestaan.
Als je de bestelling invoert en kiest voor een S10+ krijg je duidelijk bestaand uit 2.delen te.zien,waar naar mijn mening dan zou moeten verschijnen"alleen achterzijde"
Covers toegestuurd gekregen en deze zijn te klein (passen niet) en bestaan inderdaad alleen uit een achterzijde en niet zoals in het reclame filmpje en op de foto's te zien was uit 2 delen.
Wat blijkt men heeft dus heel.slim helemaal.onder aan de reclame vermeld dat de Samsung holders alleen uit een achterkant bestaan!!!! Heel slim bedacht dus.
Via mail contact gehad maar men gaat niet in op het feit dat de cases te klein zijn en schermt men met het feit dat de case alleen uit de achterkant bestaat, maar buiten dat voel ik mij bedrogen en wil ik mijn geld terug.
Retouneren is niet mogelijk en naar je geld kan je simpelweg.fluiten.
Wie besteld er nu een telefooncase waarbij het beeldscherm niet beschermd word?!!
Al met al ben ik nu bijna 28 euro lichter en zit ik met 2 telefoon houders die en niet passen en waar ik niets aan heb.

Hieronder de link naar betreffende reclame

Dat ik mijn geld terug krijg,ik heb per mail duidelijk laten weten dat ik de reclame misleidend vind en het product niet aan de verwachting voldoet als in de reclame van het product doet voorkomen

Wij vinden dat Walletholder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Walletholder?