Klacht Walz b.v.: Hoge incasso kosten terwijl betaald was binnen termijn.

Klachtnummer
# 194408
Gebruiker
J.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Huis en Comfort placemats gekocht + textiel. Dat laatste terug gestuurd en gewacht op de aangepaste nota. Die kwam per mail en daar zaten inmiddels (kleine) kosten bij á €4,- wat geen probleem is. Netjes betaald twee dagen voor verstrijken termijn (ook via ING net als zij hebben dus meteen zichtbaar voor hen). Daarna per brief vanuit Duitsland een aanmaning met zeer hoge kosten en er werd ook gesproken over een schadevergoeding.
Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord; ik heb aantoonbaar binnen de termijn die mij in mail was medegedeeld betaald en daarmee is voor mij de kous af.
Een referentie of een factuurnummer bestaat niet; alles gaat op klantnumer en er zal dus nooit een duidelijk overzicht zijn van wat wanneer gekocht is als mensen er vaker kopen.
Ik wil middels deze iedereen waarschuwen dat dit bedrijf zich niet aan de wet houdt en dat men hier beter niets bij kan kopen.

De oplossing

Stopzetting van de incasso procedure en excuses voor veroorzaakt ongemak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Walz b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Walz b.v.?