Klacht Walz b.v.: Ingebrekestelling zonder aanmaningen vooraf

Klachtnummer
# 123623
Gebruiker
Jo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 27 mei 2015 bij huis & comfort een product van € 16,20 besteld, en ontvangen. 15 augustus 2015 ontvang ik een ingebrekestelling van Walz BV voor €51,70, aankoopbedrag + 3x aanmaankosten. Het bleek dat ik het niet betaald heb, vergeten, kan gebeuren. Maar ik heb geen aanmaningen ontvangen en vind het dus onterecht dat ik daar voor moet betalen. 15 aug. Walz BV gebeld. Zij stellen dat er wel aanmaningen zijn verstuurd en houden vast aan €51,70. Ik moet binnen 5 dagen betalen anders dragen ze het dossier over aan universum incasso BV.
Het aankoopbedrag ga ik natuurlijk betalen. Maar de administratie- en aanmaankosten vind ik niet terecht aangezien ik geen aanmaningen heb ontvangen. Ook heb ik eerdere rekeningen altijd keurig op tijd betaald. Valt er nog wat aan te doen?

De oplossing

Kwijtschelding van aanmaan- en administratiekosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Walz b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Walz b.v.?