Klacht Walz b.v.: misleidende termijn aanbieding

dolfijntje

In de catalogus van walz-vital uitgave 935 staat een aanbieding van een boodschappen-trolley voor 19.95 met daarbij "geldig t/m 26-07-2013" deze datum staat bij het artikel op de bladzijde met de aanbieding. Toen ik op 08-07-2013 deze wilde bestellen kreeg ik op de web-site te zien dat deze niet de aanbiedings prijs had. Dus besloot ik om deze bestelling telefonisch te plaatsen om dit met een telefoniste te bespreken. Op de andere pagina met een verkoop praatje van dhr ****** stond wel een datum 05-06-2013. Maar bij de aanbieding van het artikel zelf staat dus een andere datum, de telefoniste zei dat zij daar niets aan kon veranderen. Ik heb dit artikel daardoor laten annuleren, maar ergens klopt deze aanbieding niet, ik snap best dat er soms druk fouten worden gemaakt maar het is helaas wel heel vaak in het nadeel van de client.

In de catalogus staat 19.95 geldig t/m 26-07-2013 bij het artikel, voor deze prijs wil ik dit artikel kopen.

Wij vinden dat Walz b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Walz b.v.?