Klacht Walz b.v.: Oplichting Walz bv

Klachtnummer
# 155919
Gebruiker
Tamara
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen december heb ik een vogelvoederbakje gekocht op huis&comfort ter waarde van €12 inclusief €5 verzendkosten. Deze zou ik betalen per acceptgiro, maar omdat er geen acceptgiro bij het pakket zat, ging ik ervan uit dat ik het zoals altijd direct had betaald. Nu, drie maanden later, ligt er een rekening van €47 op de stoep waarin zij tweemaal aanmaningskosten en een schadevergoeding eisen. Deze "herinneringen" zijn heel toevallig nooit aangekomen en ik ben nooit op de hoogte gesteld van een zogenaamde achterstand. Ik heb het oorspronkelijke bedrag zojuist overgemaakt en hoop dat alles hiermee is afgerond.

De oplossing

Annulering van aanmaningskosten en schadevergoeding, betere organisatie van jullie klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Walz b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Walz b.v.?