Klacht WAM Denim: 451 euro weggegooid dankzij Wam Danim

Dekledingfan

Ik heb vorig jaar een grote bestelling gedaan bij mijn favoriete winkel Wam Denim, nu bleek bij sommige kledingstukken dat het een te kleine maat was of het stond niet mooi. Kortom ik heb alles netjes weer ingepakt en opgestuurd zoals het moest. Met mijn verzendbewijs naar huis gegaan. Uiteindelijk hoorde ik maar niets en ben er achteraan gegaan. Het pakket hadden ze niet ontvangen. Ik mijn verzendbewijs opgestuurd en wat bleek het verzendbewijs klopte niet volgens wam denim. Heel vreemd, want dit was het bewijs dat ik gekregen had. Ook bij de winkel konde ze het niet vinden. Uiteindelijk als tegemoetkoming een waardebon van 451 euro ontvangen, dat was het geld dat ik voor de kleding had besteld. Hel fijn dus en het kwam allemaal wel goed volgens Wam Denim. Ik dacht dit lossen hun op en als ze me nodig hebben dan hoor ik het wel. Tijd later een berichte dat de transporteur toch echt het juiste verzendbewijs moest hebben. Die had ik, maar bleek dus niet de juiste. Uiteindelijk niks meer van ze vernomen. Heel vaag. Ik was in de veronderstelling dat hun het zouden oplossen, want ik had alles gedaan zoals het moest. Totdat ik een week terug heel onverwachts dat pakket dat zoek was opgestuurd had gekregen. Ik gelijk met ze gebeld dat het gelukkig en zeer onverwachts was teruggevonden hoe vreemd ook. Maar Wam Denim wilde het niet mee retourneren. Kortum 451 euro gewoon weggegooid in de prullenbak hoewel de fout niet bij mij ligt ik ben al jaren trouwe klant van ze en nu dit. Ik ben echt heel boos. Ik hoop dat ze dit nog gaan oplossen. Waardeloos!

De kleding die nieuw in de verpakking zit en alleen thuis is gepast weer retourneren en dat ik wederom een tegoedbon ontvangen twv die 451 euro zodat ik zoals elk jaar weer kleding bij ze kan kopen en dan de juiste.

WAM Denim is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over WAM Denim?