Wij vinden dat Wapwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Wapwinkel.nl: Niet leveren
Details
Klacht
27 februari heb ik een bestelling geplaatst. Tot op heden nog niet ontvangen. Onbereikbaar bedrijf, het telefoon nummer leid naar een voicemail waarbij ze je terug mailen. Meer niet. Ik heb ook een mail gestuurd over dat ik het pakketje nog niet heb ontvangen en krijg het argument: "Het is brievenbuspost dus wij kunnen niks voor u betekenen. U kunt een klacht indienen bij PostNL". Als ik die bel blijkt inderdaad dat ze niks kunnen doen, maar ook PostNL niet. Grof gezegd kan dus iedereen een webshop beginnen, dingen laten bestellen en niks versturen. Het gaat mij niet om het bedrag, alhoewel 10 euro toch weer 10 euro is, maar om de manier waarop hier mee om gegaan word. Ik heb ook een bericht achter gelaten met mijn telefoonnummer waarbij ik vraag of ze mij terug kunnen bellen over deze situatie. Wachtend op antwoord van wapwinkel.comGraag jullie hulp hierbij om dit op te lossen.
Gewenste oplossing
Ik ben blij als het bedrijf mij alsnog dit product toestuurt. Geld terug is ook een optie als dit niet mogelijk is voor hun.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.