Opgelost door Wapwinkel.nl: Niet leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104926
Gebruiker
Jeroen van kaam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

27 februari heb ik een bestelling geplaatst. Tot op heden nog niet ontvangen. Onbereikbaar bedrijf, het telefoon nummer leid naar een voicemail waarbij ze je terug mailen. Meer niet. Ik heb ook een mail gestuurd over dat ik het pakketje nog niet heb ontvangen en krijg het argument: "Het is brievenbuspost dus wij kunnen niks voor u betekenen. U kunt een klacht indienen bij PostNL". Als ik die bel blijkt inderdaad dat ze niks kunnen doen, maar ook PostNL niet. Grof gezegd kan dus iedereen een webshop beginnen, dingen laten bestellen en niks versturen. Het gaat mij niet om het bedrag, alhoewel 10 euro toch weer 10 euro is, maar om de manier waarop hier mee om gegaan word. Ik heb ook een bericht achter gelaten met mijn telefoonnummer waarbij ik vraag of ze mij terug kunnen bellen over deze situatie. Wachtend op antwoord van wapwinkel.com

Graag jullie hulp hierbij om dit op te lossen.

Gewenste oplossing

Ik ben blij als het bedrijf mij alsnog dit product toestuurt. Geld terug is ook een optie als dit niet mogelijk is voor hun.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wapwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jeroen van kaam
    Datum
    Klacht ingetrokken. Bleek door omstandigheden een fout te zijn van ons zelf. Afhandeling van deze klacht was erg correct. Heb wapwinkel hier zelf ook een bericht over gestuurd en excuses aangeboden voor het ongemak. Graag dus alle negatieve berichten verwijderen over Wapwinkel.nlJeroen van Kaam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wapwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen