Klacht Wareco: foutieve funderingsrapport conlusie

Guy Ayrton-White

Omdat een ernstige fout was gemaakt door Wareco (funderingsbedrijf, onder opdracht van de gemeente) in het funderingsonderzoek op onze woning voordat wij dit gekocht hebben, hebben wij nu een hele grote financiele schade opgelopen. Kosten die wij niet tegen op kunnen om onze nu blijkt slechte fundering te repareren. Wij wil een vergoeding voor deze schade. In plaats daarvan, of om een andere oplossing te bedenken, worden wij alleen door Wareco steeds verteld om nu nog een maand langer op uw rechtsbijstandsverzekeraar te wachten. Dit naar meer dan een jaar lang herhaalde verzoeken aan Wareco om onze schade te vergoeden. Wij verzoeken u nu nogmaals om alstublieft gezamentelijk naar een oplossing te komen en onze schade te herstellen en/of vergoeden.

compensatie ter waarde van funderings herstel van onze fundering tot funderingsklasse 1 zoals aangegeven in uw eerste twee definitieve funderings onderzoek rapporten 17 en 25 Augustus 2009.

Wij vinden dat Wareco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?