Klacht Warehouse365: Verkoper weigert verkeerd verzonden pakket te vergoeden

Fionert

Ik heb 24 juni een bestelling gedaan bij warehouse365. Ik had gekozen voor verzenden naar een kiala/ups punt omdat ik verblijf op een boot en geen adres heb. Omdat het bestelformulier alleen naar aanleiding van een bestaand adres kan generen welk kiala punt het dichtste bij is heb ik een adres in de buurt gebruikt. Na vijf dagen had ik nog geen verzendbericht ontvangen, dus ben ik gaan informeren via mail. Ik kreeg een zeer summier bericht dat het al op de post was gegaan. Bij kiala punt was niks ontvangen. Na een paar e-mails kwamen we er achter dat het naar het adres was gestuurd wat ik opgegeven had om een kiala punt te kunnen vinden terwijl duidelijk was dat ik niet via postnl wilde ontvangen. De verkoper legt het probleem bij mij en wil dat ik zelf achter de zending aanga.

Ik heb geëist van de verkoper ( na 13 dagen) dat deze met een passende oplossing komt. Ofwel hij geeft mijn geld terug, of ik krijg een nieuwe zending die naar het kiala punt wordt gestuurd zoals afgesproken. Daar is deze tot nu toe nog niet mee akkoord gegaan. Ik heb het product nodig voor 16 juli. Daarna heb ik er niks meer aan.

Wij vinden dat Warehouse365 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Fionert
    Ik heb inmiddels een aanklacht ingediend bij de geschillencommissie
    Fionert
    Bedrijf chanteert me nu alleen het geld terug te storten als ik al mijn negatieve recensies intrek.
    Fionert
    Het geschil kan niet in behandeling worden genomen door de geschillencommissie omdat het bedrijf niet aangesloten blijkt te zijn. Ze begaan dus nog een strafbaar feit en dat valt wederom onder de noemer: misleiding van de klant. Wanneer gaat dit stoppen? Consuwijzer, Juridische loket, Autoriteit Consument en markt, Klachtenkompas? Wie gaat hier wat aan doen? Ik voel me van het kastje naar de muur gestuurd.

Ook een klacht indienen over Warehouse365?