Klacht Warmte Groep Installatie Techniek: Onderdelen kapot na onderhoudsbeurt CV ketel

EGraaf

Er is 20-01-2016 een eenmalige onderhoudsbeurt uitgevoerd aan onze CV ketel waarbij voorplaatpakking en branderpakking zijn vervangen. Diezelfde avond zaten wij zonder warm water en deden de radiatoren het niet omdat de CV een storingscode E6 en later ook E5 aangaf. De telefoniste die savonds door ons werd gebeld was totaal niet begripvol over onze situatie. Wij vonden het nog al opmerkelijk dat na een onderhoudsbeurt twee storingscodes werden aangegeven en de cv niet meer werkte. Wij vroegen om een monteur die kosteloos voor ons het probleem zou verhelpen aangezien de storing is ontstaan nadat de monteur aan de CV heeft gesleuteld. Het bedrijf was het daar niet mee eens. Door onenigheid met de telefoniste en door dat wij geen vertrouwen meer hebben in het bedrijf hebben wij een ander bedrijf laten komen om dit op te lossen. Wij willen pleiten om Warmte Groep voor de kosten op te laten draaien aangezien zij dit hoogst waarschijnlijk hebben veroorzaakt.

Wij willen ons geld terug wat wij hebben betaald voor de onderhoudsbeurt, evenals de extra kosten die zijn gemaakt om het probleem te verhelpen.

Warmte Groep Installatie Techniek
    De voorstelling van zaken is niet zoals in de gemelde klacht.
    Het staat vooraf niet vast of het probleem gerelateerd is aan de onderhoudsbeurt. U heeft gekozen voor een enkele onderhoudsbeurt in plaats van voor € 15,- meer een onderhoudsabonnement waarbij u bij een storing geen voorrijden en arbeid betaald. Er is u terrecht meegedeeld dat er kosten aan het bezoek verbonden waren mits het een verwijdbare fout van de monteur geweest zou zijn.
    Er was al een afspraak met u gemaakt voor een monteurs bezoek die u zelf geannuleerd heeft omdat het toestel weer werkte.
    In deze heeft u ons niet de kans gegeven e.e.a. te controleren.

Ook een klacht indienen over Warmte Groep Installatie Techniek?