Klacht Warmtegroep: Warmtegroep rekent woekerprijzen voor onderdelen!

David

Vandaag d.d. 16-12-2019 is er een monteur langs geweest om onderhoud te plegen aan de cv-ketel. Volgens de monteur moet er om de 2 jaar een pakking vervangen worden wat ongeveer 35 euro kost.

Wat schetst mijn verbazing als ik deze pakking online opzoek; online kost deze pakking €14,65! Dat de pakking niet voor die prijs door de monteur wordt gerekend snap ik, maar 35 euro! Kom op zeg!

Omdat ik het hier niet mee eens ben heb ik het hoofdkantoor gebeld. Ze begonnen erover dat het pand betaald moet worden, elektriciteit, de monteurs en noem maar op. Naast deze 35 euro heb ik normaal onderhoudskosten betaald van 85 euro, maar dat is schijnbaar niet genoeg. Nadat ik hierover mijn ongenoegen heb geuit besluit deze dame (van het hoofdkantoor) dat het beter is dat ik geen klant meer bij ze ben. Misschien is het inderdaad beter zo :-)

Pas op! Warmte groep rekent woekerprijzen voor onderdelen!

Deel van teveel gerekende kosten terugstorten

Wij vinden dat Warmtegroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Warmtegroep?