Klacht Warmteservice Direct: Levert niet wat afgesproken is

HappyBricks

Warmte service direct kwam voor T stuk vaatwasmachine afvoer. Via foto's zou het x bedrag kosten. Was prima te doen.
Al bellend plaatst de man zonder overleg een Y stuk. Verlengstuk zus verlengstuk zo. 50,- duurder. Ik was er niet blij mee.
Is hij weg past de standaard afvoerslang er niet in. Veel te hoog zit die afvoer. Achter de keukenla die niet meer dicht kan!
Gebeld. Zegt hij "zet er maar een afvoerslang verlengstuk op"
De winkel zei al. Dat werkt vaak niet. En inderdaad, stress.. geld... waterballet.
Gebeld. Neemt hij niet meer op.
Geappt. Appt hij terug "zaagt u er zelf maar een stuk af"
Nou ja zeg!
Je neemt een vakman in dienst. Moet je eerst betalen voor verlengstukken, en het dan gaan afzagen??!!
Idioot
E mail, 4 x gestuurd geen antwoord.
Belt hij me nav mijn zoveelste app. Ik zit in de auto en neem op omdat het anoniem was. Ik dacht dat het mijn kinderen betrof. Niet dus. Ik zeg dat ik in de auto zit en niet kan bellen. Hang op. Krijg ik te horen dat ik onbeschoft ben..
Ze hebben ook de e mail geantwoord. Wel gek dat ik die nergens kan terug vinden.
Ook heb ik er geen verstand van en was de klus zo goed. Jaja.. ook zou een t stuk even duur zijn als een y stuk. Volgens de app en rekening scheelde het wel 15,- ofzo. Totaal 50,- duurder.
175,- vind ik wel genoeg voor een te hoge afvoer. Ik wil die extras niet betalen en wil 50,- terug. Maar de vakman houdt voet bij stuk.
Niet mee in zee gaan. Wat een prutser.

Minimaal 50,- terug
Zit ik nog voor 175 met een te hoge afvoer

Wij vinden dat Warmteservice Direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Warmteservice Direct?