Klacht Warmteservice Direct: Oplichting van het ergste soort.

Klachtnummer
# 263014
Gebruiker
Kees-Sjoerd
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Op 20 mei jl. had ik géén warm water meer. De CV ketel (Vaillant) gaf de melding F22. Heb toen Warmte service direct gebeld. Binnen een half uur was hij ter plekke, wat natuurlijk heel fijn is. De driewegklep was kapot. De klus was binnen 20 minuten geklaard. Ik kreeg een rekening van € 623,09. Voorrijkosten weekend tarief € 89,95, arbeidsloon weekend tarief € 130,- en 1 driewegklep € 295,- = € 514,95 + 21% BTW € 108,14 Totaal dus € 623,09. Ik schrok me te pletter. Dit zijn géén normale prijzen meer. Dit is oplichting. Ik heb gebeld over de nota, maar hij gaf géén krimp. De driewegklep was van uitstekende kwaliteit, géén Oostblok spul zei hij. De tarieven die hij hanteert staan echter niet vermeld op zijn site. Voorrijkosten vanaf € 29,95 en arbeidsloon vanaf € 45,-. Voor mij is het zo klaar als een klontje, ik heb te maken gehad met een eerste klas oplichter. Ik wil iedereen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan, het bespaart je veel ellende.

Gewenste oplossing

Een creditnota van +/- € 300,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Warmteservice Direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Warmteservice Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen