Opgelost door Warmteservice.nl: Alle partijen wijzen naar elkaar en niemand komt met een oplossing.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 523491
Gebruiker
P.M. Sabbe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mechanische ventilatiebox 4 weken geleden ter reparatie naar Warmteservice Ypenburg gebracht. Daar is deze box ook gekocht. Betreft een net nieuwe box waar nog garantie op zit. Nu blijkt dat de box zoek is geraakt. Warmteservice zegt er alles aan te doen om dit op te lossen maar het komt er op neer dat eigenlijk niemand weet waar deze box is. De leverancier voelt zich niet aansprakelijk, de reparateur ook niet en Warmteservice ook niet.

De oplossing

Warmteservice hoort ons een nieuwe ventilatiebox te geven. Wij als klant hoeven niet de dupe te worden van slechte samenwerking onderling en het feit dat de box is zoekgeraakt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.M. Sabbe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als de ventilatiebox a.s. vrijdag niet gevonden is dan wordt een nieuwe box besteld. Nog maar even afwachten dus. De gerepareerde box is woensdag door een medewerker van Warmteservice bij ons thuis afgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Warmteservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen