Opgelost door Warmteservice.nl: Alle partijen wijzen naar elkaar en niemand komt met een oplossing.

content Opgelost
P.M. Sabbe

Mechanische ventilatiebox 4 weken geleden ter reparatie naar Warmteservice Ypenburg gebracht. Daar is deze box ook gekocht. Betreft een net nieuwe box waar nog garantie op zit. Nu blijkt dat de box zoek is geraakt. Warmteservice zegt er alles aan te doen om dit op te lossen maar het komt er op neer dat eigenlijk niemand weet waar deze box is. De leverancier voelt zich niet aansprakelijk, de reparateur ook niet en Warmteservice ook niet.

Warmteservice hoort ons een nieuwe ventilatiebox te geven. Wij als klant hoeven niet de dupe te worden van slechte samenwerking onderling en het feit dat de box is zoekgeraakt.

P.M. Sabbe
Als de ventilatiebox a.s. vrijdag niet gevonden is dan wordt een nieuwe box besteld. Nog maar even afwachten dus. De gerepareerde box is woensdag door een medewerker van Warmteservice bij ons thuis afgeleverd.

Ook een klacht indienen over Warmteservice.nl?