Opgelost door Warmteservice.nl: Defecte 3 wegklep binnen een jaar

Peter

Op 16 mei 2014 een 3 wegklep van een Remeha cv ketel vervangen, gekocht bij warmteservice in Sittard.

Klep is 2 jan 2015 uitgevallen (defect) na 9 maanden!

Warmteservice weigerd deze te vervangen, omdat er volgens hun geen garantie op zit!
Ik heb de bon nog met datum 16 -05 - 14

Ik dacht toch dat een product binnen een half jaar direct vervangen dient te worden en langer dan een half jaar dat ik het aan de verkoper moet aanbieden en deze het dient te reparen of te vervangen binnen een redelijke termijn.

De motor te reparen of te vervangen , gezien dit product enkele jaren dient mee te gaan.

Peter
    Vervolg defecte driewegklep,Na aanhouden bij de verkoper van Waromteservice gaf hij mijn klacht door aan zijn baas en deze belde mij en stelde voor de klep om te ruilen!Ben achteraf tevreden over de afhandeling, maar richting leidinggevenden bij Warmteservice wil ik het volgende kwijt,Zorg dat het personeel op de hoogte is van de regels ivm garantie die wettelijk vast staat. Daar hoef je geen rechten voor gestudeerd te hebben om dat te begrijpen.

Peter

Ook een klacht indienen over Warmteservice.nl?