Opgelost door Warmteservice.nl: Valliant keukengeyser materiaalfout

Willem

Ik heb een keukengeyser gekocht waarvan de warm en koud kranen niet goed te bedienen zyn . De bedienings knoppen zyn moeilyk tebedienen,waardoor de watertoevoer blyft lekken. Van beide kranen heb ik de knoppen 2 keer moeten vernieuwen,omdat deze dolgedraaid waren Ikheb dit gemeld by warmteservice.Men zei tegen my dat ik Vaillant hierover moest bellen.de servicedienst gebeld,deze verwees my terug naar warmteservice.
Deze geiser heeft typenummer Vaillant keukengeiser MAG NL6-0/0XI-DGL.
Gekocht by warmteservice Denhaag 25-07-12 . OrdernummerVO82593

Geiser van goed werkende kranen voorzien. De spindels vandeze beide kranen zyn niet goed.

Warmteservice.nl
    Beste Willem Klunder van Gijendiamanthorst,Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht gelezen en direct doorgezet naar de vestiging in Den Haag. Deze vestiging gaat het voor u oplossen en zal vandaag nog contact met u opnemen. Als u nog vragen heeft, hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Warmteservice
    Willem
    Myn klacht is door warmteservice prima verholpen. De fabrikant firma valliant heeft myn gyser gerepareerd in opdracht van warmteservice .dit is service zoals het moet. Hartelijk dank. W.klunder van gijen

Willem

Ook een klacht indienen over Warmteservice.nl?