Klacht Warner Bros: Geen ondertiteling twee dvd's Harry Potter films

Michel

Ik heb dit voorjaar in Vlaanderen, België (als groot fan) een boxset van de Harry Potter filmserie gekocht, Harry Potter Wizard's Collection omdat deze in Nederland was uitverkocht (de Dutch editie was er dus niet meer). Dit pakket was zeer duur maar toch had ik het er wel voor over. Het was een Franstalige box maar wel echt bedoeld voor de Belgische markt (en dus ook voor Vlaanderen, het Nederlandse taalgebied) en vanwege de tweetaligheid mocht ik er volgens de verkoper (Warner) vanuit gaan dat er Nederlandse ondertiteling aanwezig was (dat voor mij echt vereist is). Helaas kwamen mijn jonge zoon en dochter er al snel achter dat deel 3 en 4 uit de reeks (Harry Potter en de Gevangene van Azkaban en Harry Potter en de Vuurbeker) geen Nederlandse ondertiteling hebben, alleen Frans, Engels en Chinees (of zoiets). Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Warner Bros maar ze geven niet thuis, het is lastig contact met ze op te nemen.

Vervangende dvd's met Nederlandse ondertiteling voor Harry Potter en de Gevangene van Azkaban (Jaar 3) én Harry Potter en de Vuurbeker (Jaar 4) m.b.t. het Harry Potter Wizard's Collection pakket.

Wij vinden dat Warner Bros hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geen reactie mogen ontvangen

Michel

Ook een klacht indienen over Warner Bros?