Opgelost door Warps Essers Meubelen: Klachtafhandeling verloopt heel autoritair, traag en heel stroef

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63568
Gebruiker
lucdeBruijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben in febr. 2014 zes lederen stoelen gekocht op een RVS frame.
De stoelen zijn ruim 3 maanden geleverd en zagen er in eerste instantie goed uit. Het leer is okay, de plastic doppen onder de poten vertonen een heel ander beeld. Alle doppen zijn beschadigd, vies en plakkerig. Er zitten lijmresten op van oude viltjes.
Wij geloven dat de stoelen wel nieuw zijn, maar de poten absoluut niet.
We stellen de winkel in de gelegenheid dit op te lossen, maar die haalt de fabrikant erbij die mij t.z.t. een en ander zal uitleggen. Er is al een afspraak gemaakt in een week dat wij er niet zijn. Een oplossingsvoorstel van ons wordt niet geaccepteerd. De regie ligt bij de fabrikant en niet de klant. Die moet zich maar stilhouden tot er wat gebeurt.

De oplossing

Het probleem oplossen tijdens onze vakantie. Daarmee heeft de winkelier eerst ruim een week af te stemmen met de fabrikant of wie dan ook. Daarna zijn er 3 weken waarbinnen een en ander opgelost kan worden. Na 3 weken komen de stoelen weer terug. Dit geeft de minste overlast. Ook hoeven wij niet thuis te blijven totdat er iemand langs komt.
Op dit moment willen wij alleen een oplossing, geen verdere uitleg en/of bezoek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Warps Essers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    lucdeBruijn
    Datum
    Klachten worden inmiddels verholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lucdeBruijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Warps Essers Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen