Opgelost door Wasa: Afwijking aantal/gewicht verpakkingen Vezelrijk van Wasa

sad Opgelost
B.J.J. Feelders

Wasa zegt op de verpakking van Vezelrijk dat er ca. 30 stuks in het pak zitten. Bij het vorige pak zaten er 29 in en in het vandaag open gemaakte pak zaten er maar 26 in. Dat is een afwijking van ruim 13%. Naar mijn mening ruikt dit naar oplichting.
Ik heb al eerder gehad dat er veel minder stuks in de verpakking zaten. Meer dan 30 heb ik helaas niet mogen constateren, zodat de opmerking op de verpakking maar één kant op gaat.

Wasa moet het aantal wat op de verpakking staat ook leveren en daarop controleren. Bij constatering van afwijkend gewicht moet deze verpakking eruit worden gehaald.
Ik verzoek Wasa om mij de juiste hoeveelheid te leceren.

Wij vinden dat Wasa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

B.J.J. Feelders
Wasa heeft gereageerd met het toezenden van 2 verpakkingen knäckebröd ter compensatie. Ze hebben de toezegging gedaan dat de controleafdeling e.e.a. beter zal gaan controleren. Ik zal de vinger voorlopig aan de pols houden. Wel jammer dat ze niet willen reageren op Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Wasa?