Klacht Wasmachine.nl: Beschadiging aan de vloer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66653
Gebruiker
Sander
Datum
5 reacties

Details

De klacht

na de levering van de nieuwe wasmachine bleek dat de vloer op de eerste verdieping beschadigd was.
gelijk gebeld met wasmachine.nl en die vonden het vervelend, maar ik moest even een paar foto's van de beschadiging mailen en dan gingen ze er werk van maken.
jammer genoeg moest ik hier zelf achter aan zitten aangezien ik er geen reactie op kreeg.
de reactie die ik uiteindelijk kreeg was dat er was getekend voor een tevreden levering en ze hier verder niks mee konden ??
nog geprobeerd om dit op te kunnen lossen met wasmachine.nl maar ik kom geen stap verder krijg niemand te spreken die met mij wil kijken naar een oplossing ?
ik hoop dat ze alsnog willen kijken naar een oplossing

De oplossing

ik zou graag een schade vergoeding krijgen voor de schade aan onze laminaat vloer

5 reacties

  1. Auteur
    Wasmachine.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,We hebben u per e-mail benaderd om uw klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,Klantenservice Wasmachine.nl
  2. Auteur
    Wasmachine.nl
    Datum
    Deze klacht is met de klant besproken en afgehandeld.
  3. Auteur
    Sander
    Datum
    voorstel tot afhandeling is inderdaad gedaan
    maar heb echter nog geen vergoeding gezien ??
  4. Auteur
    Wasmachine.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Dat is vreemd, de vergoeding is maandagmiddag op 14 juli gelijk door ons overgemaakt. Dit is teruggestort op de rekening waarmee u ook de iDeal betaling heeft verricht. Met vriendelijke groet,Klantenservice Wasmachine.nl
  5. Auteur
    Sander
    Datum
    voorstel tot afhandeling geaccepteerd, maar heb er veel moeite voor moeten doen om een vergoeding te krijgen !
    de geboden en betaalde vergoeding is alleen jammer genoeg niet gelijk aan de kosten voor de vervanging.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wasmachine.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen