Klacht Wasmachine.nl: Garantie

R van Groningen

Ik heb ernstige klachten over wasmachine.nl:
1) Garantie:
Mijn 10 maanden oude Samsung wasdroog combi is sinds half december defect.
Hij geeft de fout code HE2 en wil niet meer wassen en niet drogen .
Samsung zegt dat dit verwarmings probleem alleen door een monteur opgelost kan worden en regelde dat E- care op 30/12 een monteur zou sturen. Vanwege ziekte verscheen deze vandaag niet en het wordt nu pas 9/1.
Ik wende mij vandaag telefonisch tot de leverancier zelf ,Wasmachine .nl . Deze laat mij ernstig in de steek. Zij menen niet aansprakelijk te zijn en verschuilen zich achter de fabrikant . Zij willen geen leen toestel verstrekken, willen niet opdraaien voor de gevolg schade (wasserette) en komen ook niet met een alternatief. Willen dat ik zelf blijf bellen met Samsung en E care om reparatie te bespoedigen. Zij komen alleen met flut voorstel, willen wel toestel ophalen en dan zal ik ws enkele weken moeten wachten op reparatie.
Kunt u mij helpen??

Spoedige reparatie , of toestel omruilen voor nieuw exemplaar of leen toestel en zolang ik niet kan wassen / dogen de gevolgschade vergoeden(= wasserette kosten).

De attitude " poeier de klant af en verschuil je achter de fabrikant en accepteer geen enkele aansprakelijkheid " is dramatisch slecht en getuigt van geen enkel respect.

Wasmachine.nl
    Geachte heer,Heel erg vervelend dat dit zo verloopt, ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor het product dat wij aan u verkocht hebben. Echter, de aan-huis service wordt door Samsung uitgevoerd. Die hebben monteurs in heel Nederland. Voor een aan-huis service reparatie zijn we daarin wel afhankelijk. We nemen vandaag contact op met ons contactpersoon van Samsung om te proberen het monteursbezoek naar voren te schuiven.We komen er spoedig bij u op terug, excuses voor alle ongemakken.Met vriendelijke groet,Klantenservice Wasmachine.nl
    Wasmachine.nl
    Geachte heer,We hebben het nu gelukkig snel met Samsung kunnen oplossen, deze week zal er een monteur bij u langskomen. We nemen ook nog even telefonisch contact met u op om dit te bevestigen.Excuses dat dit pas in tweede instantie is gelukt, ik hoop dat u hiermee alsnog geholpen bent.Met vriendelijke groet,Klantenservice Wasmachine.nl
    R van Groningen
    Fijn dat ik na een dag te horen heb gekregen dat ik gelijk heb, maar zowel Wasmachine.nl, als Samsung als E-care behandelden ons onbeschoft, geen der partijen wilde tot een snellere afhandeling actie ondernemen. Ik verwacht schriftelijk excuses van elk der drie partijen voor hun uiterst laakbare opstelling.Hiernaast wordt je dan opgezadeld met onnodige telefoonkosten (1,5uur a 2uur meerdere keren moeten bellen met vier partijen ), een hoop ergernis en kosten aangetekende brief moeten versturen .
    Wasmachine.nl
    Geachte heer,We hopen dat het probleem nu opgelost is voor u. Zoals in de vorige twee reacties aangegeven excuseren wij ons zeer zeker voor de gang van zaken en de vertraging die uw reparatie aanvraag heeft opgelopen. Met vriendelijke groet,Klantenservice Wasmachine.nl
    R van Groningen
    De geboden oplossing dat er diezelfde week een monteur zou komen,vonden wij acceptabel. En dat is inderdaad nog telefonisch toegezegd ook. Maar helaas werd deze afspraak niet gehonoreerd door E-care, die vertelde dat wasmachine.nl wel zoveel kon beloven maar dat zij de afspraken maken en vervolgens hebben wij tot na het weekend mogen wachten,de monteur kwam uiteindelijk op maandag 6-1 om 14 uur. Wij hebben dus 17 dagen zonder wasmachine moeten doen! Dat vinden wij niet acceptabel

R van Groningen

Ook een klacht indienen over Wasmachine.nl?