Klacht Wasmachine.nl: GEEN SERIEUZE BEHANDELING KLACHT: Was wordt alleen maar viezer na het wassen

Simanto

Wasmachine gekocht maar na gebruik kwam er een chemische lucht van de 'schone' was.
Het is een was-droog combinatie, maar na het drogen zit de volgende was onder de pluizen.
Na heel veel mailen, bellen en 3 monteurs die ermee bezig zijn geweest, tips en chemische middelen, komen er nu zelfs zwarte vlekjes in de schone was. Dit hebben we met al onze wasmachines nog nooit meegemaakt en met een kleuter, peuter en baby in huis wordt er heel wat gewassen.
Heel veel kleding nu onherstelbaar beschadigd wat ze niet willen vergoeden! We zijn er nu al 8 maanden mee bezig direct vanaf de aankoop. Het heeft ons 693,- gekost + heel veel belkosten + heel veel energie en tijd. We wassen nu deels bij de buren totdat er een oplossing is.
Communicatie verloopt heel traag . Zelfs twee keer dezelfde vragenlijst moeten invullen en elke keer een andere medewerker aan de telefoon of via de mail met weer een ander verhaal. Om moedeloos van te worden.

We voelen ons belazerd, afgezet en opgescheept met een slecht product wat voor ons heel veel geld heeft gekost. De 100% tevredenheid waarmee het bedrijf adverteert wordt nog niet waar gemaakt. Graag zouden wij ook bij die 100% tevreden klanten willen horen, maar dan moet dit product wel vervangen worden door een wasmachine waarbij de was er schoner uitkomt ipv viezer.

Wasmachine.nl
    Geachte heer / mevrouw,

Zeer vervelend dat uw machine nog steeds niet goed functioneert, onze excuses daarvoor.

Het is een klacht waarvan het probleem zeer moeilijk te achterhalen is, omdat allerlei factoren ermee te maken kunnen hebben.

Er zijn meerdere erkende monteurs bij u langs geweest om uw machine te controleren. Zijn hebben geconstateerd dat de machine geen technische defect heeft, maar toch blijkt de machine niet goed te functioneren.

Uiteraard willen wij graag dat u een goed werkend apparaat heeft en daarom willen wij bepaalde factoren uitsluiten waar het probleem mee te maken kan hebben. Dit is ook de reden waarom wij u een pak wasmiddel kosteloos hebben toegestuurd. Helaas heeft de wasmiddel geen verschil gemaakt.

Om deze reden willen wij het anders met u oplossen. Het is mogelijk om een andere machine uit te zoeken op onze webshop voor het aankoopbedrag van 649,00 euro. Mocht de machine naar keuze wat duurder zijn, dan kunnen wij bekijken wat wij met de prijs kunnen doen. Kan u geen alternatief vinden op onze website dan kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening, hiervoor ontvangen wij dan graag uw IBAN nummer.
    In beide gevallen ontvangen wij de defecte machine wel graag retour.

Ik hoop dat u akkoord gaat met één van de geboden oplossingen.

Wij horen graag van u.

Klantenservice Wasmachine.nl
    Tim Renes

Ook een klacht indienen over Wasmachine.nl?