Klacht Wasmachine.nl: Kapotte droger binnen garantieperiode

Klachtnummer
# 124567
Gebruiker
Hoogendoorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 13 januari 2013 kocht ik bij Wasmachine.nl een wasdroger van Beko.
Ik kocht deze droger vanwege de gunstige prijs en de 5 jaar garantie.
Vanaf het begin maakte de droger al veel lawaai, maar deed het goed.
Binnen een jaar begon hij erg veel lawaai te maken, toen is hier voor het eerst een monteur geweest van Beko zelf. De monteur was nogal onvriendelijk, vond mijn klacht ongegrond(ik zou er teveel wasgoed in doen)en zei dat ik eigenlijk 70 euro voorrijkosten zou moeten betalen omdat er niks aan de hand was. Klacht was derhalve niet opgelost en problemen verergerden alleen maar. Toch monteur voor 2e keer laten komen een paar maanden terug. Lagers moesten nu worden vervangen en nog een en ander. Maar nu weer het verhaal: Als er stof in de droger zit, zal u zelf voor een deel van de kosten op moeten draaien. Dit ben ik niet van plan!Daarna hierover ook contact met Wasmachine.nl,welke zich verschuilt achter Beko. Beiden zijn niet genegen mijn klacht op te lossen.

De oplossing

Op basis van de 5 jaar garantie meen ik recht te hebben op een fatsoenlijke oplossing.
Hetzij een reparatie, danwel een nieuwe droger.
Anders mijn aankoopbegrag retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Wasmachine.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Hoogendoorn,

    We hebben uw klacht ook via e-mail, brief en Thuiswinkel Organisatie ontvangen. Vandaag hebben we uw klacht via de Thuiswinkel Organisatie beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Wasmachine.nl
  2. Auteur
    Hoogendoorn
    Datum
    Wasmachine.nl blijft zich verschuilen achter de zgn. conclusie van de monteur, welke slechts gebaseerd is op vermoedens.
    Als de monteur de eerste keer de klacht wel serieus genomen had en gelijk verholpen had, dan was een 2e bezoek overbodig geweest waarschijnlijk . Het is natuurlijk eenvoudig om de schuld af te schuiven op mij, maar hier neem ik dus geen genoegen mee!!!

Ook een klacht indienen over Wasmachine.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen