Klacht Wasmachine.nl: Niet naleving wettelijke garantie.
Details
Klacht
Mijn wasmachine is na 2 jaar en 4 maanden kapot. Ik nam contact op met de verkoper en die verwees mij naar Samsung. Samsung gaf aan dat ik geen aanspraak kon maken op de fabrieksgarantie (2 jaar al voorbij). Samsung bood aan om onder de coulanceregeling mijn apparaat te repareren. Ik gaf per mail aan dat ik niet akkoord ben met de coulanceregeling en kreeg de volgende reactie van Samsung: "Uit ons gesprek kwam al snel naar voren hoe de situatie in elkaar zit. U was door uw verkoper naar ons toegestuurd om de reparatiekosten op ons te verhalen. Dit is niet de normale gang van zaken. Zoals ik heb uitgelegd (en waar u zelf ook al achter was gekomen) is de verkoper altijd verantwoordelijk voor de deugdelijkheid van uw product, u heeft immers een contract met hem afgesloten toen u het product kocht. Ik zou u dan ook willen verwijzen naar de verkoper om daar de reparatiekosten vergoedt te zien worden." Inmiddels heeft Samsung de machine gerepareerd, de leverancier weigert de kosten te bet.Gewenste oplossing
Volledige vergoeding voor de gemaakte reparatiekosten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.