Klacht Wassink Opgenoort: Airbag lampje probleem

Bjeerdweb

Kia Ceed sw waar ineens t airbag lampje gaat branden. Contact opgenomen; kom maar langs. Auto uitlezen. Na 30 min komt er iemand met de sleutels we hebben fouten gevonden maar weten niet wat???!!!uhmmmmm. Kom Andere Keer maar terug. Dit is al de zoveelste x dat ik sta te kijken Vd klantvriendelijkheid! Andere garage oh mr. het is de sensor bij het stuurkolom. Die gaan we direct vervangen voor u! Kijk daar heb ik wat aan. Wat n ballentent daar in Arnhem. Wassink zak er maar in. Auto's verkopen graag maar klantvriendelijkheid is een 7,7 staat bij de ingang. Tuurlijk. Hoe vaak ik al voor niets ben gekomen of terug moest komen. Echt belachelijk weer!

Doe eens normaal en luister en denk mee met de klant. Niet steeds terug laten komen . Voer je werk uit zoaks je dat ook bij je eigen auto zou willen. Weet niet wat er aan de hand is. Officiële kia dealer kom op. Een andere garage leest zo de fout uit en komt met Een oplossing! Blijkt ook nog eens een bekend probleem te zijn van deze auto!

Wij vinden dat Wassink Opgenoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wassink Opgenoort?