Klacht Wassink Opgenoort: Gevolgschade als gevolg van een niet goed uitgevoerde check injectoren

Paul

9 december 2010 was mijn auto bij uw bedri jf voor een terugroepactie mbt de dieselinjectoren.
Op 1-1-2011 ben ik met pech gestrand. Omdat er na de check direct een probleem met injector 4 bleek te zijn heb ik verzocht de kosten van die reparatie circa 1300 E door u te bekostigen. Een financiële genoegdoening hebt u afgewezen.
31-1-2013 ben ik bij uw vestiging Boxmeer geweest voor een check van het onrustige lopen van de motor bij stationair toerental. Daarbij werd geconstateerd dat de inspuiting van cilinder 2 en 3 niet helemaal goed verliep doch dat er waarschijnlijk niets verder aan de hand
9-2-2013 ben ik opnieuw met pech gestrand in Oostenrijk en naar een garage gegaan.
Twee injectoren bleken defect. Het defect raken van de injectoren (2 en 3) is volgens deze garage veroorzaakt doordat de injectoren 1,2 en 3 (cilinder 1,2 en 3) los zaten. Bovendien ontbrak van cilinder 2 de afdichtring geheel.
Kosten 1913 Euro. Ik heb daar bij u op gereageerd met het verzoek om een redelijke financiele vergoeding die u van de hand hebt gewezen.

Door andere garagebedrijven is aangegeven dat er zeker een relatie bestaat tussen de check van de dieselinjectoren en het onjuist terugplaatsen daarvan en de door mij geleden schade. Ik zou dan ook graag zien dat u een in redelijkheid bepaald bedrag betaald om mij schadeloos te stellen.

Wij vinden dat Wassink Opgenoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wassink Opgenoort?