Klacht Wassink Opgenoort: schakelprobleem

Klachtnummer
# 116112
Gebruiker
the
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december 2014 worden wij benaderd door de aftersales afdeling van Wassink-Opgenoort. Had ik al per mail aangegeven NIET tevreden te zijn over de KIA RIO . Vervolgens een mail terug ontvangen met de vraag wat er niet goed was. We hebben aangegeven daar ook al mee naar de garage in Boxmeer te zijn geweest en men niets voor ons kon betekenen. NOOT MEER IETS VERNOMEN VAN WASSINK-OPGENOORT ! Het afgelopen weekeinde waren we ori├źnterend bij een Nissan dealer. ( v.d. Born) Omdat er eventueel een Kia met een mankement ingeruild moet gaan worden hebben we aangegeven wat er mee mis was. De reactie die hierop kwam van voor ons verbijsterend. De verkoper van v.d. Born bleek een bekend probleem te zijn en op dit moment stonden er 4 Rio uitvoeringen te wachten op een nieuwe versnellingsbak want het was een erg bekend probleem. Volgens v.d. Born werd alles zeer correct door Kia opgelost en altijd naar ieders tevredenheid. ( dus dan voel je jezelf gewoon bedonderd)

De oplossing

We hebben een leuke Kia Rio, maar ijzer op ijzer bij het schakelen 1e en 2e versnelling.
Kia Dealer heeft ons letterlijk in de kou laten staan.
Verzoek u om compensatie voor anderhalf jaar GROTE ergernis.
Verzoek tevens om plaatsing van een nieuwe versnellingsbak in onze KIA.
Tevens verzoek ik u om een BETROUWBARE Kia dealer aan te wijzen in de buurt van onze woonplaats Eindhoven om e.e.a. uit te voeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wassink Opgenoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wassink Opgenoort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen