Opgelost door Watch2day.nl: Een horloge besteld, een niet werkend horloge ontvangen en onmiddelijk geretourneerd, krijg mijn geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148503
Gebruiker
D. Soykan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderwerp: Re: [#40885] ordernummer: 1005799/ artikelnummer: 146610
Op site van Wacht2day heb op 5 januari een horloge besteld. 7 januari heb ik mijn bestelling ontvangen. Deze werkte helaas niet en heb onmiddellijk een mail gestuurd naar de klanten service. De volgende ochtend rond 09.30 uur heb ik conform hun beschrijving van retour artikel de horloge teruggestuurd. Later in de middag heb ik een mail terug ontvangen, getekend door Tessa, met een uitleg hoe een automaat horloge werkt. ik heb meerdere automaat horloge in huis en weet hoe je hem aan de praat krijg. Maar bij deze horloge werkte het niet. Ook vermelden zij bij een niet werkend artikel retourskosten op hun rekening is. In totaal heb ik inclusief retour zenden 203,50 kosten gemaakt. Mijn herhaaldelijke verzoeken voor terugstorten van mijn geld per mail zijn daarna onbeantwoord gebleven. Zij laten niets meer van zich horen.

De oplossing

Ik wil heel graag mijn geld inclusief de retour verzendkosten terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Soykan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen