Opgelost door Watch2day.nl: Een horloge besteld, een niet werkend horloge ontvangen en onmiddelijk geretourneerd, krijg mijn geld niet terug

D. Soykan

Onderwerp: Re: [#40885] ordernummer: 1005799/ artikelnummer: 146610
Op site van Wacht2day heb op 5 januari een horloge besteld. 7 januari heb ik mijn bestelling ontvangen. Deze werkte helaas niet en heb onmiddellijk een mail gestuurd naar de klanten service. De volgende ochtend rond 09.30 uur heb ik conform hun beschrijving van retour artikel de horloge teruggestuurd. Later in de middag heb ik een mail terug ontvangen, getekend door Tessa, met een uitleg hoe een automaat horloge werkt. ik heb meerdere automaat horloge in huis en weet hoe je hem aan de praat krijg. Maar bij deze horloge werkte het niet. Ook vermelden zij bij een niet werkend artikel retourskosten op hun rekening is. In totaal heb ik inclusief retour zenden 203,50 kosten gemaakt. Mijn herhaaldelijke verzoeken voor terugstorten van mijn geld per mail zijn daarna onbeantwoord gebleven. Zij laten niets meer van zich horen.

Ik wil heel graag mijn geld inclusief de retour verzendkosten terug

D. Soykan

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?