Klacht Watch2day.nl: Geen contact te krijgen met klantenservice (niet per mail of telefoonnummer)

Klachtnummer
# 287900
Gebruiker
Milamber72
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 3 januari heb ik een anuleringsverzoek verzonden aan Watch2Day. De klantenservice zou erna streven om binnen 24 uur contact op te nemen. Dit gebeurde niet. Herhaaldelijke mail. Telefoon werkt niet, bij keuze invoer wordt verbinding verbroken. Inmiddels 8 januari en geen contact te krijgen. De verzenddatum is 10 januari… Ik overweeg om nu maar persoonlijk langs te gaan.

De oplossing

Ik wil bevestiging van mijn annulering en dus zsm contact met de klantenservice…

2 reacties

  1. Auteur
    Milamber72
    Datum
    UPDATE
    Geen idee of het ermee te maken heeft maar inmiddels nu al en reactie gehad. Dat wil zeggen, via Ichica.nl klantenservice. Zouden allemaal bij hetzelfde bedrijf horen. Had voor de volledigheid nl. ook Ichica een annuleringsformulier en mail gestuurd. Per ommegaande een reactie op gekregen van Ichica klantenservice. Mogelijk dat klachtenkompas daar iets mee te maken heeft? Geen idee. Maar als ik inlog bij Watch2Day is mijn bestelling inmiddels verdwenen. Probleem is dus bij deze opgelost..
  2. Auteur
    Milamber72
    Datum

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen