Klacht Watch2day.nl: Geen contact te krijgen met klantenservice (niet per mail of telefoonnummer)

Milamber72

Op 3 januari heb ik een anuleringsverzoek verzonden aan Watch2Day. De klantenservice zou erna streven om binnen 24 uur contact op te nemen. Dit gebeurde niet. Herhaaldelijke mail. Telefoon werkt niet, bij keuze invoer wordt verbinding verbroken. Inmiddels 8 januari en geen contact te krijgen. De verzenddatum is 10 januari… Ik overweeg om nu maar persoonlijk langs te gaan.

Ik wil bevestiging van mijn annulering en dus zsm contact met de klantenservice…

UPDATE
    Geen idee of het ermee te maken heeft maar inmiddels nu al en reactie gehad. Dat wil zeggen, via Ichica.nl klantenservice. Zouden allemaal bij hetzelfde bedrijf horen. Had voor de volledigheid nl. ook Ichica een annuleringsformulier en mail gestuurd. Per ommegaande een reactie op gekregen van Ichica klantenservice. Mogelijk dat klachtenkompas daar iets mee te maken heeft? Geen idee. Maar als ik inlog bij Watch2Day is mijn bestelling inmiddels verdwenen. Probleem is dus bij deze opgelost..
    Milamber72

Ook een klacht indienen over Watch2day.nl?